مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-01دانش

گلایه از فرایند طولانی جذب هیات علمی در دانشگاه های غیرانتفاعی


رییس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی از تاخیر هیات های اجرایی جذب دانشگاه های مادر در بررسی پرونده های جذب گلایه کرد و گفت: این موضوع باعث شده است فرایند جذب بسیار طولانی شود.

- علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از مشکلات موسسات غیرانتفاعی را فرایند طولانی جذب هیات علمی عنوان کرد و افزود: زمان رسیدگی به پرونده های متقاضیان جذب در هیات مرکزی جذب وزارت علوم 45روز است که هیات مرکزی جذب در موعد مقرر به پرونده ها رسیدگی می کند، مشکل در هیات های اجرایی جذب دانشگاه های مادر است که باید صلاحیت علمی و اخلاقی اجتماعی متقاضیان هیات علمی را تعیین کنند.

وی ادامه داد: جلسات هیات های مذکور در دانشگاه های مادر بسیار با تاخیر برگزار می شود، روند آن این است که نهایت بین 3 تا 6 ماه پرونده متقاضی جذب در این هیات ها تعیین تکلیف شود ولی معمولا پروسه بررسی پرونده متقاضیان در این کمیته ها یک تا 2 سال طول می کشد.

رییس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی افزود: بنابراین برای جذب متقاضیان در هیات مرکزی جذب مشکلی وجود ندارد و به پرونده ها رسیدگی می شود ولی پرونده ای از هیات های اجرایی مرکز جذب دانشگاه ها ارسال نمی شود که وزارت علوم به آن رسیدگی کند، مشکل اساسی در هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از فرایند طولانی جذب هیات علمی در دانشگاه های غیرانتفاعی

گلایه از فرایند طولانی جذب هیات علمی در دانشگاه های غیرانتفاعی