مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:102020-05-31فرهنگي

معرفی برگزیدگان فراخوان نقاشی و دل نوشته «کرونا را شکست می دهیم»


هیئت داوران فراخوان نقاشی و دل نوشته کودک و نوجوان «کرونا را شکست می دهیم»، پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این فراخوان، برگزیدگان را معرفی کردند.

- بوشهر- هیئت داوران فراخوان نقاشی و دل نوشته کودک و نوجوان کرونا را شکست می دهیم ، پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این فراخوان، برگزیدگان را معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیرخانه فراخوان نقاشی و دل نوشته حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، طی بیانیه هیئت داوران، از بین 180 اثر رسیده به دبیرخانه، 13 اثر را در بخش نقاشی کودک و 4 اثر را در بخش دل نوشته، به عنوان آثار برگزیده معرفی کرد.

براساس این گزارش، آثار رسیده با موضوعاتی نظیر مقابله با کرونا، خانواده کرونا را شکست می دهد، نوروز در خانه می مانیم شکل گرفته بود.

غلامرضا احمدزاده و عبدالمحمد انصاری از هنرمندان مطرح استان بوشهر به عنوان داوران این فراخوان منصوب شدند.

طی داوری، اسامی برگزیدگان بخش نقاشی کودک و نوجوان، بدون اولویت به شرح ذیل است: فاطمه شورکی ، پانیذ دهقانی و سارا انصاری از بوشهر، درسا مجیدنیا ، فاطمه عابدی و فاطمه ظلی نیا از دیر، همایون کارخانه یوسفی ، سارا آبای فینی از تهران، پرنیان امیری از شهر کلمه، سادنا سلاقی از شهرستان گنبد کاووس، شیدا احمدی خرم و محمد حسین غیب الهی از برازجان، کوثر لروند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان فراخوان نقاشی و دل نوشته «کرونا را شکست می دهیم»

معرفی برگزیدگان فراخوان نقاشی و دل نوشته «کرونا را شکست می دهیم»