مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:452020-05-31دانش

محصولات بهداشتی تولیدی دانشگاه آزاد قزوین به زودی رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درباره اقدامات دانشگاه برای مبارزه با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس کووید - 19 گفت : - رییس دانشگاه آزاد قزوین گفت: چند محصول بهداشتی با کاربرد ضدعفونی توسط مرکز تحقیقات این واحد دانشگاهی در مرحله تولید قرار دارد و به زودی شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درباره اقدامات دانشگاه برای مبارزه با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس کووید - 19 گفت : برنامه های آموزشی و مشاوره ای را برای حفظ روحیه کارکنان با همکاری گروه های روانشناسی این واحد دانشگاهی برگزار کردیم.

وی افزود: گروه های جهادی و بسیج دانشجویی واحد دانشگاهی قزوین به منظور ضد عفونی معابر و تهیه بسته های بهداشتی برای اقشار آسیب پذیر جامعه فعال شدند و علاوه بر این در مرکز تحقیقات این واحد دانشگاهی فعالیت هایی برای تولید محصولات بهداشتی آغاز شد که اکنون در مرحله تولید این محصولات هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین مطرح کرد: براساس دریافت های علمی تا زمانی که واکسن بیماری کرونا تولید نشود، جوامع انسانی با این ویروس همنشین و همراه هستند؛ بنابراین در این واحد دانشگاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات بهداشتی تولیدی دانشگاه آزاد قزوین به زودی رونمایی می شود

محصولات بهداشتی تولیدی دانشگاه آزاد قزوین به زودی رونمایی می شود