مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-31سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 11 خرداد ماه


اولین نطق پیش از دستور قالیباف/ تصویب اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم/ اعلام وصول طرحی در مجلس با موضوع فرزندآوری/ بیانیه نمایندگان مجلس در خصوص خط و مشی یازدهمین دوره مجلس و .

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (یک شنبه) یازدهم خرداد ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جلسه علنی مجلس یازدهم به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور اکثریت منتخبان برگزار شد و بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در دستور کار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف در اولین نطق پیش از دستور خود تاکید کرد: را تشریح کرد و گفت: اعتبارنامه هایی که تصویب نشده، شعب اعتراضات را بررسی می کند اگر اعتبارنامه در شعبه به تصویب رسید به صحن علنی مجلس می آید و تایید آن در صحن اعلام می شود و در صورتی که اعتبارنامه در شعبه رد شود به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد.

این کمیسیون هم 15 روز فرصت بررسی دارد و نتیجه را به شعبه اعلام می کند.

ناطقین امروز مجلس نماینده مسجد سلیمان: *** مهدی طغیانی در گزارشی به نمایندگان گفت: با توجه به اعلام انصراف آقای سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی از عضویت در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی رای گیری مجددا در این شعبه انجام شد و آقای محمد رضا پورابراهیمی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 11 خرداد ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 11 خرداد ماه