مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-31اقتصادي

رشد 66 درصدی صادرات در بندر امام خمینی(ره)


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 207 فروند کشتی اقیانوس پیما در این بندر پهلوگیری کرده اند و شاهد رشد 66 درصدی صادرات محمولات کانتینری در بندر امام خمینی(ره) هستیم.

- عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در دوماهه اول سال جاری شاهد رشد 66 درصدی صادرات محمولات کانتینری در بندر امام خمینی(ره) هستیم.

مدیر منطقه ویژاقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزود: بیش از 14 هزار و 636 TEU (واحد شمارش کانتینر) توسط 29 فروند کشتی از ابتدای سال جاری تاکنون از مقصد بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان به کشورهای مختلف صادر شده است.

دریس با بیان اهمیت توجه به ناوگان ریلی در بنادر کشور تصریح کرد: با توجه به زیرساخت ریلی مناسب بندر امام خمینی (ره) که شامل 120 کیلومتر ریل داخلی در این بندر می شود، استفاده از ناوگان حمل ریلی در سرعت بخشیدن به صادرات محموله های کانتینری نقش بسزایی داشته است.

پهلوگیری 207 فروند کشتی در دوماه ابتدای سال جاری در بندر امام خمینی(ره) مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بندر امام خمینی(ره) را بندر کانونی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی کشور توصیف و تصریح کرد: بالغ بر 3 میلیون و 748 تن انواع کالاهای اساسی از جمله ذرت، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 66 درصدی صادرات در بندر امام خمینی(ره)

رشد 66 درصدی صادرات در بندر امام خمینی(ره)