مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-31دانش

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 24 خرداد تا 20 تیر است


مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد، گفت: زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد از 2 هفته به 4 هفته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمایی مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جزییات برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این زمینه مقرر شده که امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار شود، البته در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی امکان برگزاری امتحانات به صورت برخط نیز وجود دارد.

 علمایی افزود: برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری مانند سابق در اختیار استاد قرار گرفته که می تواند بصورت تلفیقی از روش های کتبی، شفاهی و پروژه ها و مقاله های کلاسی باشد.

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه امتحانات دروس عمومی و معارف این دانشگاه در کل کشور به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: از آنجا که در ترم مجازی امکان برگزاری کلاس های عملی برای دانشجویان وجود نداشت، مقرر شد پس از برگزاری امتحانات پایان ترم، استادان در دانشگاه حضور یابند و دروس عملی را به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 24 خرداد تا 20 تیر است

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد 24 خرداد تا 20 تیر است