مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-31اقتصادي

ساعت کار اداری در هرمزگان از 7 صبح الی 13:30 تعیین شد


با تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با هدف مدیریت مصرف انرژی تا پایان فصل تابستان روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با هدف مدیریت مصرف انرژی تا پایان فصل تابستان روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

فریدون همتی صبح امروز(یازدهم خرداد ماه) در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان با اشاره به افزایش دمای هوا و همچنین در پیش بودن فصل تابستان، عنوان کرد: گرم شدن هوا موجب افزایش مصرف انرژی برق در استان می شود که باید با تغییر برخی روش ها و همچنین صرفه جویی بیشتر در این ایام، بتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: با هدف مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطعی برق در جهت رفاه مردم و همچنین عدم ایجاد مشکل برای بخش تولید و خدمات در استان، ساعت کار دستگاه های اجرایی هرمزگان تغییر می کند.

استاندار هرمزگان افزود: با تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از روز شنبه 17 خرداد تا پایان شهریور ماه سال جاری ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار اداری در هرمزگان از 7 صبح الی 13:30 تعیین شد

ساعت کار اداری در هرمزگان از 7 صبح الی 13:30 تعیین شد