مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-31سياسي

فیروزی پور: با تمام توان در راستای ساماندهی اقتصاد و مقابله با فساد تلاش کنیم


نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با تشریح اولویت های مجلس یازدهم تاکید کرد: باید با تمام توان در راستای ساماندهی اقتصاد و مقابله با فساد و نظارت دقیق بدون حب و بغض تلاش کنیم.

- نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با تشریح اولویت های مجلس یازدهم تاکید کرد: باید با تمام توان در راستای ساماندهی اقتصاد و مقابله با فساد و نظارت دقیق بدون حب و بغض تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: آغاز مجلس یازدهم می تواند در عرصه قانونگذاری یک فتح الفتوح و در عرصه نظارت بر اجرای صحیح قانون یک طرح نو باشد؛ این امر محقق نمی شود مگر اینکه با پیگیری انقلابی خادمان ملت و رهایی از نگاه لیبرالیستی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون و ترجیح دادن منافع ملی کشور بر منافع فردی و قومی و منطقه ای.

پی افزود: بسیاری از مشکلات و نابسامانی های اقتصادی، بی عدالتی و تبعیض موجود ناشی از عدم توجه کافی در حوزه نظارت اجرای قانون بوده است، معمار کبیر انقلاب از مجلس به عنوان راس امور یاد می کند و یا مجلس را عصاره فضائل ملت می داند؛ پس باید برای اصلاح قانون و ریشه کن کردن فساد و تبعیض و ناکارآمدی در کشور فتح الفتوحی صورت گیرد تا این قوه تقنین و قانونگذاری لق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی پور: با تمام توان در راستای ساماندهی اقتصاد و مقابله با فساد تلاش کنیم

فیروزی پور: با تمام توان در راستای ساماندهی اقتصاد و مقابله با فساد تلاش کنیم