مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:282020-05-30سياسي

15 تیر، پایان کلاس های مجازی دانشگاه علوم دریایی خرمشهر


رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه پایان ترم جاری در این دانشگاه 15 تیر خواهد بود، گفت: تاکنون در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم تصمیمی اتخاذ نشده است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه پایان ترم جاری در این دانشگاه 15 تیر خواهد بود، گفت: تاکنون در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم تصمیمی اتخاذ نشده است.

منصور زراء نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم تصمیم قطعی اتخاذ نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرایط استان خوزستان چگونه پیش می رود اما به زودی با توجه به شرایط استان و طبق نظر ستاد استانی کرونا، تکلیف امتحانات دانشگاه مشخص می شود.

وی ادامه داد: همه درس های تئوری برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد اکنون به صورت مجازی ارائه می شود و تنها دانشجویان دوره دکتری می توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند.

رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه زمان پایان کلاس های مجازی دانشگاه ها متفاوت است، گفت: کلاس ها در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تا 15 تیر به پایان می رسند و پس از آن امتحانات آغاز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تیر، پایان کلاس های مجازی دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

15 تیر، پایان کلاس های مجازی دانشگاه علوم دریایی خرمشهر