مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-30سياسي

عارف: ناکارآمدی ها و فرصت سوزی های دولت و فراکسیون امید را تصدیق می کنم


اگر از عملکرد دولت تدبیر و امید و یا از عملکرد مجلس دهم شورای اسلامی و یا از کارکرد فراکسیون امید و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان می پرسید پاسخ من تصدیق بسیاری از نقدهای شما به ناکارآمدی ها و یا فرصت سوزی هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مردم ایران و موکلین خود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فراکسیون امید به تشریح چالش های مهم کشور پرداخته و راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی ارائه کرده است.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است: به نام خدا گزارشی به مردم مردم شریف ایران، موکلین عزیزم در تهران سلام علیکم، طاعات و عباداتتان مورد قبول حق و عیدتان مبارک.

آرزوی آن دارم که برکت و معنویت ماه مبارک رمضان، موجبات خیر و رونق برای همه شما و ایران عزیزمان گردد.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای حادثه 15 خرداد ،در این روزهای سختی که شیوع عالم گیری ویروس کرونا بر زندگی مردم جهان تاثیر بزرگی گذاشته و در این شرایط دشوار اقتصادی که ناکارآمدی ، فساد و تحریم بر زندگی هم وطنان مان سایه انداخته است، بر آن شدم تا تحلیلی مختصر از شرایط کشور ارائه کنم و بر اساس ضرورت، راه کارهایی برای مدیریت چالش های متعدد ارائه دهم و از کارشناسان و تحلیل گران حوزه های اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: ناکارآمدی ها و فرصت سوزی های دولت و فراکسیون امید را تصدیق می کنم

عارف: ناکارآمدی ها و فرصت سوزی های دولت و فراکسیون امید را تصدیق می کنم