مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:002020-05-30دانش

همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا


در روند تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران، رویداد نمایشگاه مجازی و کنفرانس ویروس کووید -19 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در جلسه ای با حضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران و همچنین جمعی از استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت های بسیاری برای انجام تحقیقات مرتبط با ویروس کووید -19 دارند.

بنابراین لازم است، همکاری بین دانشگاه های مذکور و دانشگاه های علوم پزشکی در جهت هم افزایی برای مقابله با این بیماری گسترده تر شود .

علی رضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا، نیز ضمن قدردانی از ایجاد سامانه استفاده از داده های شبکه های اجتماعی برای تحلیل ذهنیت و گفتمان جامعه ایرانی در دانشگاه تهران، بر نقش مؤثر سامانه مذکور جهت سیاست گذاری ستاد تأکید کرد.

در ادامه جلسه، به منظور ایجاد شبکه تحقیقاتی بین محققان و امکان تبادل نظر در موضوعات مرتبط با کرونا مقرر شد، دانشگاه های تهران، علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری ستاد مقابله با کرونا دو رویداد شامل نمایشگاه مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا

همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا