مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-30دانش

تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد مقابله با کرونا


در روند تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، رویداد نمایشگاه مجازی و کنفرانس بیماری کووید -19 برگزار می شود.

- در روند تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، رویداد نمایشگاه مجازی و کنفرانس بیماری کووید -19 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران ، در جلسه ای با حضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران و همچنین جمعی از استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت های بسیاری برای انجام تحقیقات مرتبط با بیماری کووید -19 دارند.

بنابراین لازم است، همکاری بین دانشگاه های مذکور و دانشگاه های علوم پزشکی در جهت هم افزایی برای مقابله با این بیماری گسترده تر شود .

دکتر علی رضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا، نیز ضمن قدردانی از ایجاد سامانه استفاده از داده های شبکه های اجتماعی برای تحلیل ذهنیت و گفتمان جامعه ایرانی در دانشگاه تهران، بر نقش مؤثر سامانه مذکور جهت سیاست گذاری ستاد تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، در ادامه جلسه، به منظور ایجاد شبکه تحقیقاتی بین محققان و امکان تبادل نظر در موضوعات مرتبط با کرونا مقرر شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد مقابله با کرونا

تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد مقابله با کرونا