مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:062020-05-30اقتصادي

اجرای طرح بیمه مستمربگیری 10 ساله ویژه اصناف و بازاریان یاسوج


رییس اتاق اصناف یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح بیمه بازنشستگی 10 ساله ویژه اصناف یاسوج خبر داد و گفت: تمامی اصناف و بازاریان می توانند با پرداخت بیمه به مدت 10 سال از حقوق و مزایای خوبی بهرمند شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اتاق اصناف یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح بیمه بازنشستگی 10 ساله ویژه اصناف یاسوج خبر داد و گفت: تمامی اصناف و بازاریان می توانند با پرداخت بیمه به مدت 10 سال از حقوق و مزایای خوبی بهرمند شوند.

علی ارشدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اصناف علاوه بر بازنشستگی با 30 پوشش امراض خاص یک و نیم میلیاردی تحت خدمات بیمه سامان قرار می گیرند.

وی با اشاره به امراض خاص در این گونه بیمه ها برای اصناف اظهارکرد: بیمه سامان تنها بیمه ای است که می تواند خدمات ارزنده ای به بازاریان ارائه نماید و انواع امراض را با بیش از 30 مورد برای بازاریان و خانواده هایشان پوشش می دهد.

رییس اتاق اصناف یاسوج افزود: با توجه به خدمات بیمه سامان ،اصناف علاوه بر بیمه بازنشستگی 10ساله نیز می توانند از بیمه های تکمیلی انفرادی برای خود و خانواده نیز بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: پوشش امراض خاص شامل پیوند کبد، پیوند کلیه، پیوند ریه، پیوند قلب، پیوند استخوان، سرطان ها، سوختگی های شدید، شیمی درمانی سکته قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بیمه مستمربگیری 10 ساله ویژه اصناف و بازاریان یاسوج

اجرای طرح بیمه مستمربگیری 10 ساله ویژه اصناف و بازاریان یاسوج