مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:562020-05-30دانش

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در شهر های قرمز


طهرانچی در صفحه اینستاگرام خود به بیان توضیحاتی درباره آخرین تصمیمات این دانشگاه برای برگزاری امتحانات پرداخت.

- ، محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد در صفحه اینستاگرام خود از برگزاری بیش از یک میلیون و 500 هزار کلاس مجازی برخط در بازه فروردین تا خرداد 99 خبر داد و نوشت: در این شرایط کرونایی عدم قطعیت ها بسیار است.

خوشبختانه دانشگاه، خود را با شرایط پیچیده و نامعلوم موجود منطبق کرده است و در این مرحله نیز برای برگزاری امتحانات چه به صورت مجازی و چه به شکل حضوری آماده است.

او افزود: دانشگاه آزاد با ویژگی منحصر به فرد خود به کمک نظام آموزش عالی آمده است و در حال آماده سازی مقدمات اجرای طرح آزمون در شهر محل زندگی است.

در این بین، با در نظر گرفتن همه جوانب، اراده جمعی بر آن است که هم سلامت دانشجویان و هم استاندارد علمی امتحانات را که صیانت از اعتبار مدارج تحصیلی شما نسبت به دیگر دانشگاه های کشور است، حفظ کنیم.

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در شهر های قرمز طهرانچی ادامه داد: بر همین اساس، ما نسبت به شهر ها و دروس مختلف بر مبنای آخرین وضعیت ها تصمیمات مختلفی را خواهیم گرفت که در حال بررسی است.

البته در اکثر نقاط کشور با توجه به آنچه امروز جریان دارد اولویت، امتحان حضوری با استفاده از شرایط امتحان هم زمان در همه شهر های کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در شهر های قرمز

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در شهر های قرمز