مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-29ورزشي

ابتلای 10هزار نفر از کادر درمان در کشور به کرونا


از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 10هزار نفر از کادر درمانی به این بیماری مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهیده مدافع سلامت در هرمزگان به بندرعباس سفر کرده به همراه استاندار و نماینده استان با حضور در منزل این شهید با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

همچنین اسلام جاهدی از ورزشکاران پاراکانوی کشورمان نیز، مدال طلای مسابقات آسیایی خود را در حضور معاون وزیر به خانواده معظم این بانوی شهید (آرزو باهو) تقدیم کرد.

دکتر جان بابایی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت کشورمان، گفت: حضورم در هرمزگان برای ابلاغ پیام قدردانی و تشکر ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همه پرستاران و پزشکان و کادر درمان استان و دیدار با خانواده مکرم بانوی پرستاری است که در پی ابتلای به این بیماری جان خود را نثار کرد.

وی با بیان این که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 10هزار نفر از کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و دیگر عزیزان فعال در این بخش به کویید 19 مبتلا شده اند، تصریح کرد: جمعی از این عزیزان را نیز از دست دادیم اما خانواده بزرگ بهداشت و درمان با شجاعت و ایمان مثال زدنی خود در این راه در حال مجاهدت مستمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 10هزار نفر از کادر درمان در کشور به کرونا

ابتلای 10هزار نفر از کادر درمان در کشور به کرونا