مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-10پزشكي

در بحران کرونا، مردم فارس خوش درخشیدند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش های مجموعه دست اندرکاران سلامت این استان در مبارزه با کروناویروس قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این تماس تلفنی که صبح امروز، همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) و در حاشیه نشست ستاد روزانه بررسی اقدامات ویژه مبارزه با کروناویروس برگزار شد، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت با قرائت شعری از حافظ شیرین سخن و تبریک این عید سعید، گفت: با توجه به اپیدمی این بیماری و آمارهایی که در این ایام به دست ما می رسد، استان فارس خوش درخشید.

وی افزود: افتخار می کنم به وجود یکایک شما و دستتان را به گرمی می فشارم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در طول این مدت، بهترین مدیریت را از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدیم و برای شما تندرستی و سلامتی آرزومندم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان فارس در اپیدمی کروناویروس، گفت: مجموعه دانشگاه از ابتدای شیوع این بیماری و در تمامی ایام تعطیلات سال نو، به صورت شبانه روزی فعال بودند.

 لطفی تاکید کرد: تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشان دادند که پای کار هستند و با تمام وجود به مردم خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحران کرونا، مردم فارس خوش درخشیدند

در بحران کرونا، مردم فارس خوش درخشیدند