مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-10پزشكي

قرنطینه خانگی؛ تهدید جان یا فرصت تامل


19 دنیا را فرا گرفته است، ابتدا عده ای به آن بی توجه شدند ولی با جدی شدن و گستردگی آن از چین به سایر کشورها از جمله کشور ما اوضاع فرق کرد.

- دوربین های وزارت زحمت کش و انصافا فداکار بهداشت و درمان حساس تر از قبل شدند و سیمای بسیار زیبایی از وظیفه شناسی و انسانیت به نمایش گذاشتند و قطعا در تاریخ درمانی کشور ماندگار و قابل افتخار خواهد بود چرا که علاوه بر از خود گذشتگی احاد جامعه برای خدمت به مردم و جان باختن تعداد زیادی از آنها نخبگانی نیز از قشر درمانی کشور هم جان خود را از دست دادند.

امروز به مرحله ای از بحران رسیده ایم که اگر به توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل نکنیم فاجعه عظیم تری را تجربه خواهیم کرد.

واقعیت این است که قرنطینه خانگی عقلانی ترین روش برای جلوگیری از انتشار این ویروس است تا متولیان مربوطه بتوانند آنرا مهار کنند.

البته همه واقف هستیم که بیشتر مردم طلایی ترین زمان کسب و کارشان همین ایامی بوده که این ویروس به کشور ما وارد شده است و درآمد بخش عمده ای از مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و مشکلات عمده ای به وجود آورده است ولی باید بپذیریم طبیعت چیز دیگری برای ما رقم زده است.

حال تکلیف چیست؟ می توانیم دائما به خود و اطرافیان فشار روحی و روانی و استرس وارد کنیم و زانوی غم بغل بگیریم که باعث ایجاد تنش در خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی؛ تهدید جان یا فرصت تامل

قرنطینه خانگی؛ تهدید جان یا فرصت تامل