مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 02:102020-04-09پزشكي

وزارت ورزش گوش به زنگِ وزارت بهداشت


تعیین سرنوشت برگزاری یا لغو تمرینات و مسابقات ورزشی در اردیبهشت ماه از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، پس از وصول اعلام نظر وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

- تعیین سرنوشت برگزاری یا لغو تمرینات و مسابقات ورزشی در اردیبهشت ماه از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، پس از وصول اعلام نظر وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با ایسنا، در مورد این که وضعیت مسابقات و تمرینات ورزشی در اردیبهشت ماه سال جاری چگونه خواهد بود، اعلام کرد: از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظرخواهی کرده ایم و در خصوص تمرینات، مسابقات و تمامی فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خواهیم کرد.

12 فروردین ماه سال جاری بود که اعلام شد لغو برگزاری تمرین و مسابقات تا ابتدای اردیبشهت ماه سال جاری این مسئله قطعی است و با توجه به شرایط پیش رو تا 20 فروردین در مورد وضعیت تمرینات و مسابقات ورزشی در اردیبهشت ماه تصمیم جدید، اتخاذ خواهد شد، در نهایت اما اعلام رای در این خصوص از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش به هفته آینده موکول شده تا پس از اعلام نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش گوش به زنگِ وزارت بهداشت

وزارت ورزش گوش به زنگِ وزارت بهداشت