مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-09پزشكي

هشدار/ افزایش مراجعه به بیمارستان های تهران در روزهای اخیر


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: آثار این تغییرات رفتاری در مورد میزان افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه سه هفته بعد و در مورد تعداد فوتی ها یک ماه آینده مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان ها در چهار روز اخیر در تهران، گفت: ارزیابی آثار تغییر رفتارهای جمعیتی، شکل گیری کلونی ها و خوشه های جمعیتی که ممکن است روزهای آینده در تهران با آن رو به رو باشیم، در زمینه ابتلاهای جدید و مراجعه به بیمارستان ها 9 تا 14 روز آینده مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی، امروز پنجشنبه دکتر علیرضا زالی در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت پاکسان وابسته به صنایع بهشهر، افزود: البته بخشی از این افزایش آمارها ممکن است به خاطر افزایش شتاب غربالگری و بیماریابی از طریق سامانه سیب، سلامت و تماس های 4030 با مردم باشد.

وی ادامه داد: آثار این تغییرات رفتاری در مورد میزان افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه سه هفته بعد و در مورد تعداد فوتی ها یک ماه آینده مشخص می شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: این بدان معناست که اگر امروز با تغییر میزان جمعیت در سطح شهر رو به رو باشیم نتیجه آن تا دو سه روز آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار/ افزایش مراجعه به بیمارستان های تهران در روزهای اخیر

هشدار/ افزایش مراجعه به بیمارستان های تهران در روزهای اخیر