مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 14:252020-04-09سياسي

گزارش وزیران کشور و بهداشت به رییس جمهور در مورد کرونا


رییس جمهور پس از دریافت گزارش های جداگانه ای از وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از روز شنبه و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در همه استان ها به جز تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران نیز قرار است از سی ام فروردین آغاز شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این گفت وگو گزارشی را از آخرین وضعیت استان ها و تهران در روزهای گذشته و امروز و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در گفت وگو با دکتر سعید نمکی، ضرورت هماهنگی لازم با سایر دستگاه ها و نظارت دقیق و جدی از سوی وزارت بهداشت برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی کسب و کارهای کم ریسک را در دوره اجرای این طرح، مورد تاکید قرار داد.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در این گفت وگو گزارشی را از کار کمیته امنیتی و اجتماعی ارائه و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای دقیق طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

رییس جمهور در این گفت وگو، هماهنگی منسجم تر وزارت کشور با وزارت بهداشت برای پیشبرد طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و بازفعالیت کسب و کارهای کم ریسک از روز شنبه را ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی باید به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزیران کشور و بهداشت به رییس جمهور در مورد کرونا

گزارش وزیران کشور و بهداشت به رییس جمهور در مورد کرونا