مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-09سياسي

جزییات اجرای فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها از شنبه/ رزرو صندلی اتوبوس دربستی


محمود ترفع درخصوص جزییات طرح فاصله گذاری اجتماعی که از شنبه در اتوبوس های پایتخت اجرایی می شود گفت: از آنجایی که از روز شنبه23 فروردین ماه بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا باید دو سوم کارکنان در محل کار خود حاضر باشند، - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزییات طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های پایتخت را که از روز شنبه 23 فروردین ماه اجرایی می شود، تشریح کرد.

محمود ترفع درخصوص جزییات طرح فاصله گذاری اجتماعی که از شنبه در اتوبوس های پایتخت اجرایی می شود گفت: از آنجایی که از روز شنبه23 فروردین ماه بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا باید دو سوم کارکنان در محل کار خود حاضر باشند، تمهیدات خاصی برای پوشش حمل و نقل عمومی علی الخصوص اتوبوس ها اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه از روز شنبه هیچ یک از اتوبوس های پایتخت در پارکنیگ ها متوقف نخواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی علی الخصوص خطوط بی آرتی فعال خواهند بود گفت: البته سعی کردیم با وجود کمبود امکانات و وقت، اتوبوس ها را علامت گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه از روز شنبه مسافران با علامت هایی بر روی صندلی های اتوبوس مواجه می شوند گفت: بر روی صندلی های 2تایی، تنها یک نفر می تواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوس ها علامتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها از شنبه/ رزرو صندلی اتوبوس دربستی

جزییات اجرای فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها از شنبه/ رزرو صندلی اتوبوس دربستی