مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-09سياسي

واردات 100 کامیون به گمرک بازرگان/ورود یک محموله دارو به کشور


دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک ایران گفت:در ملاقات حضوری مدیر گمرک بازرگان و گوربلاغ ترکیه ایران پیشنهاد تردد روزانه 100 کامیون به کشور را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گمرک، لطیفی، سخنگوی گمرک ایران گفت: در ملاقات مرزی حضوری اضطرای ظهر امروز مدیر کل گمرک بازرگان با مدیر کل گمرک گوربلاغ در خصوص نحوه پذیرش 160 کامیون ترکیه ای که عازم ایران بودند و از سوم اسفند با بسته شدن مرز از طرف ترکیه همچنان در کشور ترکیه بلاتکلیف ماندند و نحوه تعاملات مرزی گفتگو شد.

وی افزود: در این ملاقات مرزی، طرف ایرانی پیشنهاد داد که روزانه نزدیک به 100 کامیون در نقطه صفر مرزی با رعایت پروتکل بهداشتی بصورت تعویض کشنده ترکیه ای با کشنده ایرانی انجام پذیرد که طرف ترک تصمیم گیری در خصوص اجرایی شدن این پیشنهاد را به جلب نظر و کسب مجوز از استانداری آغری موکول کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک ایران، در خصوص پیشنهاد مدیرکل گمرک گوربلاغ ترکیه، در این ملاقات مرزی توضیح داد: طرف ترک نیز پیشنهاد کرد که تا دو سه روز آینده عملیات تعویض کشنده روزانه به تعداد 20 کامیون در بازارچه مشترک ساری سو بازرگان انجام شود.

که دراین خصوص نیز طرف ایرانی آمادگی خود را برای پذیرش تا 40 دستگاه کامیون اعلام داشت و بنا شد تا زمان پاسخ استانداری آغری ورود کالا از بازارچه ساری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 100 کامیون به گمرک بازرگان/ورود یک محموله دارو به کشور

واردات 100 کامیون به گمرک بازرگان/ورود یک محموله دارو به کشور