مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-09بين الملل

هشدار ایتالیا درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا در اثر کرونا


نخست وزیر ایتالیا قبل از دیدار وزرای امور مالی کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره احتمال فروپاشی این اتحادیه به دلیل بحران کرونا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوزپه کونته ، نخست وزیر ایتالیا، روز پنجشنبه قبل از دیدار وزیران امور مالی کشورهای اتحادیه اروپا گفته احتمال فروپاشی این اتحادیه به دلیل بحران کرونا وجود دارد.

کونته در مصاحبه با بی بی سی گفت بیماری همه گیر کووید-19 و تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن چالشی بزرگ در برابر موجودیت اروپا به شمار می رود.

او هشدار داد: اگر پاسخ ما به این بحران قوی و متحد نباشد، اگر اروپا اروپا نتواند یک سیاست مالی و پولی مناسب برای بزرگترین چالش بعد از جنگ جهانی دوم پیدا کند مطمئناً نه فقط ایتالیایی ها بلکه شهروندان اروپا عمیقاً ناامید خواهند شد.

سخنان کونته همراستا با سخنانی است که ژان کلود یانکر ، رییس پیشین کمیسیون اروپا امروز پنجشنبه در گفت وگو با یک روزنامه اتریشی بر سر زبان آورد.

او گفت چنانچه سران کشورهای اروپایی باعث ایجاد این برداشت در شهروندان شوند که خودشان را در گوشه ای حبس کرده اند روح اروپا به خطر خواهد افتاد.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایتالیا درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا در اثر کرونا

هشدار ایتالیا درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا در اثر کرونا