مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-09اقتصادي

دستورات جدید رییس جمهور به وزیران نیرو و نفت در روزهای کرونا


رییس جمهور در گفت وگو با وزیران نفت و نیرو، ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای طرح های مرتبط با این دو وزارتخانه تاکید کرد که پروژه های زیربنایی در حوزه فعالیت این دو وزارتخانه در شرایط جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال"جهش تولید"، نقش طرح های این دو وزارتخانه از جمله در حوزه آب و برق و انرژی را در توسعه بخش های مختلف اقتصادی کشور، محوری و بسیار با اهمیت خواند و بر بهره برداری از طرح های بزرگ در این حوزه ها طبق زمانبندی های تعریف شده، تاکید کرد.

دکتر روحانی همچنین به وزیر نفت دستور داد در روند اتمام پروژه لوله نفت از گوره به جاسک تسریع شود تا این طرح هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

رییس جمهور همچنین ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه پرسنل وزارتخانه های نفت و نیرو برای تامین نیازهای کشور در حوزه انرژی در روزهای مبارزه با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه های تولید و خدمت رسانی به مردم، اولویت نخست است و پروتکل های بهداشتی باید به دقت در همه بخش های این وزارتخانه ها رعایت شود.

مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت در این گفت وگو، گزارشی را از وضعیت بازار جهانی و قیمت نفت و مباحثی که قرار است امروز به صورت ویدئو کنفرانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات جدید رییس جمهور به وزیران نیرو و نفت در روزهای کرونا

دستورات جدید رییس جمهور به وزیران نیرو و نفت در روزهای کرونا