مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-09سياسي

ضرورت بسترسازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی


امروز سالروز عید طلوع حضرت صاحب عصر و زمان (عج) است؛ همان که انتظار برای ظهورش نیازمند کوشش و جوشش در مسیر متعالی «خودسازی»، «جامعه پردازی» و «تمدن سازی» است.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حائری: اهمیت سالروز طلوع سراسر نور حضرت مُصلح کُلّ (عج) به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد بشریت چنان است که توصیه کرده اند تا عدالت خواهان جهان به إحیای این مناسبت عظیم همت گمارند، به بیان دیگر پس از شب های مبارک قدر، این مناسبت از معدود مناسبت هایی است که به إحیای آن سفارش شده تا همگان بتوانند از معنویتش بهره برگیرند و توشه راه کنند.

  امام زمان (عج) را ذخیره الهی نامیده اند، همو که خُلاصه خلقت و خلاصه همه معصومین و اهل بیت (ع) است تا وعده الهی برای لبریز شدن زمین از عدل و قِسط محقق شود.

باید به این نکته توجه داشت که از نظر امام راحل عظیم الشأن (ره) ما، انقلاب شکوهمند اسلامی مقدمه ای برای انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) بوده است.

یکی از یاران قدیمی حضرت روح الله (ره) از ایشان نقل به معنا می کند که آن مرد خدا معتقد بودند پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سه گام بلند باید برداشته شود که نخستین گام، تثبیت و برقراری حکومت اسلامی بود، همان که با رای اکثریت قریب به اتفاق مردم، یعنی رأی بیش از 98 درصدی در دهم تا دوازدهم فروردین ماه سال 1358 به جمهوری اسلامی در فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسترسازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی

ضرورت بسترسازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی