مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-09پزشكي

تخت های بیمارستانی سیستان و بلوچستان در صورت نیاز افزایش می یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این دانشگاه در صورت نیاز آمادگی افزایش تعداد تخت های اختصاص یافته به بیماران کرونایی را حداقل تا پنج برابر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمدهاشمی شهری اظهار داشت: هم اینک سه هزار و 300 تخت بستری در سیستان و بلوچستان وجود دارد و بیش از 750 تخت بستری غیر بیمارستانی هم برای دوره نقاهت بیماران آماده شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست بیش از 500 تخت بیمارستانی در سیستان و بلوچستان برای بستری موج اول بیماران کرونا مثبت در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در صورت افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا تخت های بستری موجود در همه بیمارستان های سیستان و بلوچستان باید پاسخگوی نیاز بیماران اختصاص یابد و همکاران ما تمام راه ها و وضعیت قابل پیش بینی را مدنظر دارند.

وی افزود: برای کاهش فشار شکننده به کادر بهداشت و درمان و پیشگیری از وقوع مرگ و میرهای اجتناب ناپذیر در مبتلایان بهترین و مناسب ترین کار پیشگیری از وقوع موارد جدید بیماری است.

هاشمی بیان کرد: بر خلاف برخی استان های کشور که در آنها موج اول ابتلاء به کرونا کاهش یافته اما در سیستان و بلوچستان همچنان در مسیر افزایش حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی سیستان و بلوچستان در صورت نیاز افزایش می یابد

تخت های بیمارستانی سیستان و بلوچستان در صورت نیاز افزایش می یابد