مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-09سياسي

تداوم گندزدایی خیابان های پرتردد دامغان به همت جهادگران بسیجی


حمید علیان نژاد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در کشور قرارگاه دانشجویی مقابله با ویروس منحوس کرونا در سطح دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان تشکیل شد و برای مقابله .

- مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: با حضور جهادگران دامغانی، گندزدایی معابر و اماکن پر تردد شهرستان دامغان همچنان ادامه دارد.

حمید علیان نژاد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در کشور قرارگاه دانشجویی مقابله با ویروس منحوس کرونا در سطح دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان تشکیل شد و برای مقابله با این ویروس منحوس برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

علیان نژاد گفت: با حضور همه جانبه جهادگران ضد عفونی مراکز و معابر پر تردد شهرستان دامغان با همکاری سایر نهاد ها انجام شد که این برنامه به صورت منظم در حال ادامه است و بسیجیان با حضور در معابر و مراکز پرتردد اقدام به ضد عفونی کردن این اماکن می کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان افزود: همچنین یک کارگاه تولید ماسک در یکی از هنرستان های شهرستان دامغان راه اندازی شد که بیش از چهل جهادگران روزانه اقدام به تولید بیش از 3000 عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم گندزدایی خیابان های پرتردد دامغان به همت جهادگران بسیجی

تداوم گندزدایی خیابان های پرتردد دامغان به همت جهادگران بسیجی