مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-09سياسي

رونمایی از سامانه «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» سپاه پاسداران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ در نشستی با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ و فرماندهان نواحی سپاه تهران، - رونمایی از سامانه خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا سپاه پاسداران سامانه خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه پاسداران رو نمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ در نشستی با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ و فرماندهان نواحی سپاه تهران، گفت: سامانه خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا در 8 ناحیه تهران راه اندازی شده است.

این سامانه از آیتم های مختلف تشکیل و می توان به خدمت رسانی یا دست به دست، همکاری گرو های جهادی، بحث مشاوره آنلاین، ضدعفونی کردن منازل و کمک به مشاغل آسیب دیده، تهیه اقلام خانواده های آسیب پذیری و تست حضوری افراد در منازل خود اشاره کرد.

علی ایل بیگی افزود: در این سامانه می توانیم مجموعه های متخلف جهادی را به هم متصل کرده تا یک هم افزایی میان گروه های جهادی صورت بگیرد.

برای هر فرد، یک کد کاربری تعریف می شود تا مناطقی که توسط فرد ضدعفونی شده، بر روی نقشه مشخص می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» سپاه پاسداران

رونمایی از سامانه «خدمات ستاد جهادی مقابله با کرونا» سپاه پاسداران