مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-09سياسي

ادامه طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تشریح اطلاعیه شماره 5 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ترتیبات ادامه طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را اعلام کرد.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تشریح اطلاعیه شماره 5 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ترتیبات ادامه طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را اعلام کرد.

حسین خوش اقبال امروز(21فروردین) با اشاره به اطلاعیه شماره 5 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: تا پایان فروردین ماه صرفا افراد بومی، ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر دارند، از ورود افراد غیر ساکن به شهرهای استان جلوگیری خواهد شد و هرچند که خروج افراد غیر ساکن برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است اما این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و از کنار گذرها عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به تعطیلی مراکز آموزشی، افزود: مدارس و دانشگاه های استان کماکان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهد بود اما فعالیت ادارات دولتی از 23 فروردین ماه با ترتیبات جدید برابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در خصوص میزان نیروی انسانی و ساعات کاری ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام شد

ادامه طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام شد