مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-09پزشكي

تاثیر بخور جوش شیرین بر درمانِ کرونا کذب است


انتشار خبرهای مربوط به درمان قطعی کرونا توسط گروهی از پزشکان طب سنتی، سبب شده تا برخی شبکه های معاند اخبار و ویدیوهای کذبی در این ارتباط منتشر کنند که یکی از آنها کلیپ مربوط به بهبود یافتن بیماران کرونایی با بخور جوش شیرین است که این موضوع با پیگیری های .

- این روزها با شیوع گسترده کرونا افراد مختلفی ادعا می کنند که راه حل های درمانی زیادی برای کرونا وجود دارد که پزشکان از گفتن و انجام آن امتناع می کنند؛ موضوعی که سبب شد تا برخی رسانه های معاند با دامن زدن به خبری مدعی شوند که درمان قطعی کرونا با عمل به دستور یکی از پزشکان طب سنتی به روش بخور با جوش شیرین به طور قطع کرونا را از میان می برد.

خبری که شایعه آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد اما با پیگیری های رسانه های معتبر معلوم شد که این خبر غیرکاربردی و یک شایعه بین المللی است.

شایعه: تاثیر بخور جوش شیرین بر درمانِ کووید 19 پاسخ به شایعه: رییس دانشکده طبِ ایرانیِ دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی از سوی 2 تن از پزشکان طب سنتی برای درمان کرونا با کمک بخور جوش شیرین، گفت: با توجه به اینکه حجم زیادی از جامعه خود به خود درمان می شوند لذا زمانی درباره یک دارو می توان ادعای درمانی کرد که در کارآزمایی بالینی بتوانیم بیماران را با هم مقایسه کنیم وتا زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بخور جوش شیرین بر درمانِ کرونا کذب است

تاثیر بخور جوش شیرین بر درمانِ کرونا کذب است