مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-09اقتصادي

رشد 80 درصدی صدور موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان همدان


معاون سرمایه گذاری و امور طرح های میراث فرهنگی استان همدان از رشد 80 درصدی صدور موافقت اصولی تأسیسات گردشگری استان همدان در سال گذشته خبر داد.

- علیرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تعداد صدور موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان همدان از 34 مورد در سال 1397 با بیش از 80 درصد رشد در سال 98 به 64 مورد رسید.

وی ادامه داد: در راستای توسعه گردشگری پایدار و تسهیل سرمایه گذاری در این صنعت و ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی استان همدان اقداماتی در راستای تسهیل صدور موافقت نامه ها انجام داده که همین امر باعث رشد حداکثری نرخ سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان همدان شده است.

قاسمی گفت: امیدواریم با ادامه همین روند بتوانیم جایگاهی مناسب در حوزه گردشگری برای استان همدان ایجاد کرده و جایگاه سرمایه گذاری گردشگری استان را ارتقا بخشیم.

قاسمی از انعقاد تفاهم نامه ای با یکی از بانک های استان همدان برای توسعه و ایجاد طرح های گردشگری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با تسهیلات 16 درصد خبر داد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی با اعتباری که از طریق وزارت خانه متبوع از محل اعتبارات صندوق ارزی و به صورت ریالی به استان ها اختصاص داده آماده پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری و ایجاد زیرساخت ها است که هم اکنون نیز بیش از 30 1ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی صدور موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان همدان

رشد 80 درصدی صدور موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در استان همدان