مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-04پزشكي

سلطانی فر: راه اندازی لیگ ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است


راه اندازی لیگ ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دویست و سی و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد.

مسعود سلطانی فر در نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از مدیران کل استانی و روسای فدراسیون های ورزسی گفت: من به همراه معاونان و مدیران ستادی و استانی و همینطور روسای فدراسیون های ورزشی از اولین روز سال جدید همراه و در کنار مدیران کشوری و مسئولان وزارت بهداشت در یک تقسیم کار ملی برای پیشگیری مقابله با ویروس کرونا حاضر هستیم.

  وزیر ورزش و جوانان گفت: عملکرد ادارات کل استانی و فدراسیون های ورزشی و سه هزار سازمان مردم نهاد در موضوع مقابله با ویروس کرونا درخشان و چشمگیر بود و من از همه آنها برای مشارکت در این حرکت ملی و مهم تشکر میکنم و تمامی ادارات کل بایستی ستاد مقابله با کرونا را با مشارکت هیاتهای پزشکی ورزشی تشکیل دهند.

  مسعود سلطانی فر گفت: تا امروز سیصد وسی مکان ورزشی در اختیار ستادهای ملی استانی قرار گرفته که هشتاد خوابگاه و مکان ورزشی تجهیز و مورد استفاده قرار گرفته است و تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام مسئولان کشور در اختیار این ستادها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: راه اندازی لیگ ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است

سلطانی فر: راه اندازی لیگ ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است