مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 12:202020-04-04پزشكي

طرح فاصله گذاری اجتماعی اثرگذاری مثبتی داشته است


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی قطعا اثرگذاری مثبتی داشته و در روزهای آینده در کاهش آمار مبتلایان کرونایی مؤثر خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی قطعا اثرگذاری مثبتی داشته و در روزهای آینده در کاهش آمار مبتلایان کرونایی مؤثر خواهد بود.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا گفت: در ایام نوروز 1399، حدود 3 هزار مسافر که بومی های غیر مقیم شهرستان بودند در طرح غربالگری شبکه بهداشت شرکت کردند و خوشبختانه مورد مشکوکی نداشتند.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی قطعا اثرگذاری مثبتی داشته و در روزهای آینده در کاهش آمار مبتلایان کرونایی موثر خواهد بود.

امیدواریم با پایان یافتن مرحله دوم سفرهای نوروزی و تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی، شاهد کاهش بیماری کرونا در سطح کشور باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان اضافه کرد: طرح غربالگری و بیماریابی خانه به خانه در شهرهای زواره و مهاباد پایان یافته و افراد مشکوک به بیماری شناسایی شدند و توصیه های لازم را دریافت کردند.

ذبیحی گفت: طرح بسیج ملی غربالگری خانه به خانه از روز شنبه با حضور نیروهای بسیج و کارشناسان بهداشت و درمان برای تامین سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر اردستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی اثرگذاری مثبتی داشته است

طرح فاصله گذاری اجتماعی اثرگذاری مثبتی داشته است