مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:352020-02-28پزشكي

یکه تازی کرونا در فضای مجازی البرز


در یک هفته اخیر همه کانال ها و گروه های فعال شبکه های اجتماعی در فضای مجازی البرز به طور گسترده به بازنشر محتوای مربوط به شیوع ویروس کرونا در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و صدا و سیما پرداختند.

انتشار لحظه ای اخبار مربوط به شمار مبتلایان و جانباتگان ویروس کرونا، برخورد با سودجویان بازار ماسک، دستکش و سایر لوازم بهداشتی مرتبط، آموزش اقدام های پیشگیرانه، مقایسه علائم کرونا، آنفلوآنزا و سرماخوردگی، تعویق جشنواره ها و همایش های مختلف و تعطیلی مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی به خاطر شیوع ویروس کرونا و هشدارهای پلیسی درباره سوءاستفاده از فضای ایجادشده پس از شیوع ویروس کرونا از جمله مطالب مشترک اکثر شبکه های اجتماعی در فضای مجازی البرز در یک هفته اخیر بود.

طبق آخرین مطالب منتشره کانال ها و گروهای شبکه های اجتماعی در فضای مجازی البرز شمار جانباختگان ویروس کرونا در استان البرز به 2 نفر رسیده است.

باتوجه به اعلام خبر برخورد قاطع پلیس فتا و دستگاه قضا با منتشرکنندگان محتوای کذب درباره شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی، اکثر فعالان این عرصه در استان البرز با خودداری از تولید محتوای اختصاصی، بازنشر محتوای تولیدی رسانه های رسمی را در این شرایط ترجیح داده اند؛ با این وجود برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی کرونا در فضای مجازی البرز

یکه تازی کرونا در فضای مجازی البرز