مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-28سياسي

در صورت وجود یک مورد کرونا، نماز جمعه تعطیل می شود


چنانچه یک مورد کرونای مثبت در شهرستان اعلام شود، نماز جمعه هفته آینده تعطیل خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، حجت الاسلام محمد حسین مدبر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، از خدمتگزاران حوزه سلامت تشکر کرد و تلاش آنان را مجاهدانه خواند و اظهار داشت: باوجود اینکه خطر ابتلای بیماری کرونا وجود دارد اما آنان با جدیت در حال خدمت رسانی هستند.

امام جمعه جهرم افزود: بیماری های کشنده زیادی در دنیا وجود دارد اما نباید از این بیماری کرونا هراسید، پروژه کرونا هراسی کار دشمن است، بر روی مراسمات مذهبی حساس شدند و ایجاد ترس کرده اند.

وی تصریح کرد: این ویروس مشکوک است و در حالیکه چین و آمریکا دچار جنگ اقتصادی بودند و این بیماری ضربه بزرگی به اقتصاد چین وارد کرد، چرا باید این بیماری در انتخابات وارد ایران می شود؟ چرا این بیماری از یک شهر مذهبی به نام قم شروع می شود؟ آیا این موارد بودار نیست؟ مدبر با بیان اینکه دستور دادند اگر یک مورد بیماری در شهری گزارش شد باید امام جمعه تعطیل شود، عنوان کرد: اگر در طول این هفته مورد مثبت کرونا در جهرم پیدا شد، هفته آینده نماز جمعه برگزار نمی شود، خیلی ها سعی کردند نماز جمعه امروز را تعطیل کنند اما من تسلیم نشدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت وجود یک مورد کرونا، نماز جمعه تعطیل می شود

در صورت وجود یک مورد کرونا، نماز جمعه تعطیل می شود