مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-28اقتصادي

زنجان در تامین مواد ضدعفونی کننده جزو استان های اول کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در مراسم افتتاح کارگاه تولید ماسک، گفت: این واحد تولید ی با صدور مجوز های لازم از سوی سازمان صمت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و توان تولید روزانه 35 تا 50 هزار ماسک را دارد و از فردا تولیدات این واحدها در داروخانه ها در دسترس عموم قرار می گیرد.

وی افزود: با حمایت استان، مدیر این واحد تولیدی در کمترین زمان، مرحله دوم آن را نیز به بهره برداری برساند تا میزان تولید آن به دو برابر افزایش یابد.

حقیقی تصریح کرد: با استقرارشرکت های بزرگ تولیدکننده لوازم بهداشتی داخلی و سرمایه گذاری کلان کشور ترکیه در استان زنجان جهت تولید محصولات بهداشتی، این استان علاوه بر تامین نیاز داخلی قادر به رفع نیازهای سایر استان های کشور است.

استاندار زنجان گفت: قرار است با افزایش میزان تولید واحدهای شوینده در استان زنجان مواد ضد عفونی کننده پایه الکل و شوینده ضد عفونی کننده وایتکس از امروز وارد بازار شود تا نیاز مردم را تامین کنند.

حقیقی افزود: با توجه به شرایط کشور از لحاظ سرمایه گذاری خُرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده، از فعالیت های مرتبط استقبال کرده و زمینه استقرار، نصب ماشین آلات و بهره برداری در کوتاهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در تامین مواد ضدعفونی کننده جزو استان های اول کشور است

زنجان در تامین مواد ضدعفونی کننده جزو استان های اول کشور است