مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-28سياسي

توقف کوتاه مدت فعالیت تاسیسات گردشگری در مازندران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از توقف کوتاه مدت فعالیت تأسیسات گردشگری و نظارت آن در سطح مازندران، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، با شیوع ویروس کرونا قرارگاه پدافند زیستی استان، فعالیت تأسیسات گردشگری مازندران، در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا متوقف کرده است.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این زمینه گفت: در این شرایط همراهی با دستگاه های اجرایی و فرمانداری های سطح استان، مهم است، نظارت بر اجرای این مصوبات در تأسیسات گردشگری استان اعم از اقامتی، پذیرایی و تفریحی در حال اجرا است.

این مسؤول با اشاره به استقبال بهره برداران و سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری از این مصوبه، تصریح کرد: در واقع همه تلاش این قرارگاه و اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل این بیماری و آماده سازی استان در فصل زیبای بهار و نوروز 99 خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری رسانه های استان در اطلاع رسانی به موقع این موضوع مهم، بیان کرد: پیگیری اخبار و آمار از رسانه های معتبر آرامش را در جامعه به وجود می آورد و باید از ایجاد هرگونه شایعه خودداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف کوتاه مدت فعالیت تاسیسات گردشگری در مازندران

توقف کوتاه مدت فعالیت تاسیسات گردشگری در مازندران