مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:002020-02-28سياسي

ضدعفونی بیمارستان های شرق گیلان توسط تیپ مخصوص میرزاکوچک


به جهت ضدعفونی بیمارستان های لنگرود و لاهیجان پاسداران تیپ مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه وارد میدان شده و اقدام به تطهیر این مراکز درمانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه به جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و بنا به درخواست بیمارستان های میلاد لاهیجان و امینی لنگرود، اقدام به ضدعفونی این مراکز درمانی کرد.

سرو قامتان سپاه با ضدعفونی بخش های بیمارستان میلاد لاهیجان با دستگاه فوگر حرارتی مه پاش و رفع آلودگی توسط خودروی یگان مستقل جنگ نوین تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان از فضای باز بیمارستان میلاد لاهیجان و بیمارستان امینی لنگرود فضا را برای ادامه روند درمانی محیا کردند.

پاسداران خدمت رسانی به مردم در شرایط ویژه کنونی را از وظایف سپاه پاسداران دانسته و گفته می شود آموزش های لازم به نیروهای حاضر در این طرح داده شده و همه آن ها با رعایت کامل نکات بهداشتی در حال خدمت رسانی به مردم و مراکز درمانی هستند.

سعید صباحی، رییس بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان در حاشیه ضدعفونی این مرکز درمانی توسط تیپ میرزاکوچک لنگرود اظهار کرد: بخش ها، راهروها و بیمارستان توسط این تیپ ضدعفونی شده که در این برهه از زمان و با این شدت از این بیماری قابل تقدیر و تحسین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی بیمارستان های شرق گیلان توسط تیپ مخصوص میرزاکوچک

ضدعفونی بیمارستان های شرق گیلان توسط تیپ مخصوص میرزاکوچک