مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-28سياسي

از کرونا، هیولا نسازیم...


بهتر است از کرونا نه برای خود و نه دیگران هیولا نسازیم و با آن مبارزه کنیم تا شکستش دهیم.

کرونا می میرد اما رویاهای ما دوباره جان می گیرد.

پس به روزهای خوب، - خبرگزاری فارس ـ همدان؛ این روزها که تب ویروس کرونا جامعه را فرا گرفته، تقریبا در هر محفلی وارد می شوی یا حتی در فضای مجازی هر صفحه ای را باز می کنی، صحبت از کروناست.

اتفاقی که بخشی از آن را می توان واکنش طبیعی جامعه به فراگیری بیماری دانست که سرعت انتقال آن به دیگر افراد بالاست و مردم نگرانند که مبادا خود یا یکی از بستگانشان مبتلا به این ویروس شوند.

اما بخش دیگری از این همه استرس و نگرانی در فضای جامعه قطعا غیرعادی بوده و باید تلاش کرد تا استرس و نگرانی افسارگسیخته در جامعه کاهش یابد.

بدون شک با بروز ویروس کرونا، همگان به این باور رسیدند که سلامتی مهم ترین داشته هر انسانی است و در صورت عدم وجود آن، دیگر داشته ها تقریباً هیچ است و این مسأله امروز برای همه ما به خوبی ملموس بوده و هست.

آنچه در مقابله با شیوع بیماری به ما کمک می کند، داشتن اطلاعات کافی و چگونگی درمان آن است که متاسفانه در مورد ویروس کرونا جامعه پزشکی در دنیا هنوز به نتایج مشخص و قاطعی نرسیده است که بتواند با انتقال دانسته های خود به مردم جلوی گسترش روزافزون این بیماری را بگیرد؛ اما واضح است که کرونا نیز بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کرونا، هیولا نسازیم...

از کرونا، هیولا نسازیم...