مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-28سياسي

سیستان وبلوچستان رتبه نخست اعتبارات استانی بودجه سال آینده رادارد


رییس دفترامور استانها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سیستان و بلوچستان رتبه نخست اعتبارات استانی لایحه بودجه سال آینده را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا نعمتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعتبارات استانی بودجه سال آینده 40 درصد اعتبارات عمرانی را شامل می شود.

وی ادامه داد: اختصاص بیشترین اعتبارات سال آینده به توسعه زیرساخت سیستان و بلوچستان نشان از عزم سازمان برنامه و بودجه و دولت برای زدودن چهره محرومیت این منطقه دارد.

رییس دفتر امور استان ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: سیستان و بلوچستان از ظرفیت های فراوان و بی بدیل در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی برخوردار است که با اختصاص اعتبارات بیشتر به این خطه از ایران اسلامی می توان گام های مثبتی برای پیشرفت منطقه برداشت.

وی گفت: سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان مرز خشکی و با آب های آزاد و دریای عمان مرزهای طولانی آبی دارد که این ظرفیت ها در کنار مردم فعال و نیروهای تحصیل کرده در این استان وجود دارند زمینه ای را به وجود آورده تا به یکی از کانون های مهم توسعه که هم در سرنوشت خود و هم در سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد، تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان رتبه نخست اعتبارات استانی بودجه سال آینده رادارد

سیستان وبلوچستان رتبه نخست اعتبارات استانی بودجه سال آینده رادارد