مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:402020-02-28سياسي

فعالیت اکیپ فوریت های آبرسانی آب و فاضلاب روستایی زابل در نوروز


مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی زابل گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین، این شرکت اقدام به تشکیل کشیک نوروزی اکیپ فوریت های آبرسانی در ایام نوروز 98 کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره آب و فاضلاب زابل، حسین شهرکی اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین، این شرکت اقدام به تشکیل کشیک نوروزی اکیپ فوریت های آبرسانی از 29 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی می کند.

وی با بیان اینکه این اکیپ ها به طور شبانه روزی فعال هستند، افزود: مهم ترین اقدامات این اکیپ ها رفع سریع شکستگی شبکه و خط انتقال، رفع نقص تأسیسات آبرسانی و اعزام ناوگان تانکر سیار به روستاهای فاقد آب، نظارت بر کمیت، کیفیت آب توزیعی و حصول اطمینان از عملیات گندزدایی است.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی زابل ادامه داد: در آستانه ایام نوروز و بازار گرم سنت خانه تکانی میانگین مصرف آب در حوزه خانگی افزایش می یابد از این رو شایسته است شهروندان از هدر رفت آب آشامیدنی تصفیه شده برای انجام امور نظافتی جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان شست وشوها را به روزهای پایان سال محول نکنند و با زمانبندی و توزیع کارهای خود در روزهای باقی مانده از افت فشار به دلیل مصرف بالا در این ایام جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اکیپ فوریت های آبرسانی آب و فاضلاب روستایی زابل در نوروز

فعالیت اکیپ فوریت های آبرسانی آب و فاضلاب روستایی زابل در نوروز