مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-28سياسي

شاهد پیک بیماری کرونا در روزهای آتی خواهیم بود/تعطیلی مدارس کشور تا دوشنبه


وزیر بهداشت مصوبات پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبات جلسه مدارس کل کشور تا دوشنبه تعطیل خواهند بود.

- وزیر بهداشت مصوبات پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبات جلسه مدارس کل کشور تا دوشنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید نمکی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن سپاسگزاری ویژه از مقام معظم رهبری بابت دلجویی و تفقد از همکاران و قدردانی از کادر درمانی و همه آنها که در اطلاع رسانی به مردم کمک می کنند، گفت: امروز نشستی را در ستاد ملی مدیریت کرونا داشتیم و تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شده است.

وی افزود: در سراسر کشور بخش های بیمارستانی آماده است و امکانات و تجهیزات لازم را به میدان آورده ایم اما واقعیت این است که هفته سختی را در پیش داریم و با بررسی اپیدمیولوژیک از رصدهای ملی و بین المللی روند را به گونه ای می بینیم که پیک اصلی بیماری در هفته و روزهای آتی است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این امر به معنای وحشت مردم نیست و قرار نیست خودمان را ببازیم اظهار کرد: خوشبختانه با هوشمندی مردم و به صحنه آمدن همه دست اندر کاران و خبررسانی همه دستگاهها و اشراف مدیران ما این پیک و خیز آتی بیماری را هم به خوبی کنترل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد پیک بیماری کرونا در روزهای آتی خواهیم بود/تعطیلی مدارس کشور تا دوشنبه

شاهد پیک بیماری کرونا در روزهای آتی خواهیم بود/تعطیلی مدارس کشور تا دوشنبه