مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-28اقتصادي

برای 6 داروخانه متخلف در زاهدان پرونده تعزیراتی تشکیل شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: حدود 3500 ماسک احتکار شده در زاهدان کشف و برای 6 داروخانه و مرکز عرضه کالای پزشکی پرونده تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی کالاهای مرتبط با پیشگیری از این ویروس و با هماهنگی های انجام شده و تشکیل تیم گشت مشترک با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان تعداد 7 اکیپ به صورت روزانه از داروخانه ها و مراکز عرضه کالای پزشکی بازدید می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: دو اکیپ در زاهدان در صبح و عصر و در شهرستان های حساس تر و با وسعت بیشتر نیز هر کدام یک اکیپ فعال هستند.

وی افزود: البته در صورت ثبت و یا اعلام گزارش از طریق سامانه 135 به منظور بررسی شکایات از نحوه عرضه و توزیع ماسک و سایر اقلام مرتبط در هر نقطه از استان با فوریت تیم گشت مشترک اعزام خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: از روز گذشته با ورود دادستانی، علاوه بر افزوده شدن نماینده دادستان به تیم گشت مشترک، نظارت ها و برخوردها نیز جدی تر شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 3500 ماسک احتکار شده در زاهدان کشف و برای 6 داروخانه و مرکز عرضه کالای پزشکی پرونده تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 6 داروخانه متخلف در زاهدان پرونده تعزیراتی تشکیل شد

برای 6 داروخانه متخلف در زاهدان پرونده تعزیراتی تشکیل شد