مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:252020-02-28اقتصادي

بیمه سلامت اقدامات ویژه ای را برای بیمه شدگان اعمال کرد


مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت به شیوع ویروس کرونا بیمه سلامت اقدامات قابل توجهی را برای بیمه شدگان اعمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا عباسی اظهار داشت: با عنایت به شیوع ابتلاء به کرونا ویروس در مناطقی از کشور، تا اطلاع ثانوی موارد خاصی جهت کمک به هم وطنان توسط سازمان بیمه سلامت اجرا می شود.

وی افزود: از همین رو نتایج اعلامی سامانه استحقاق سنجی مبنی بر تأیید اعتبار دفترچه و پوشش بیمه ای جهت پذیرش بیمه شدگان در بخش های بستری کفایت می کند همچنین، موارد بستری مشکوک یا مبتلا به کرونا ویروس از مصادیق اورژانس محسوب شده و مشمول 10 روز دوره انتظار برای گروه های ذکر شده است.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ادامه داد: به منظور کاهش تردد بیمه شدگان، پروندهای داروهای مرتبط با درمان بیماران دیابتی، ام اس، متابولیک، هپاتیت، پوکی استخوان، دیالیز صفاقی، پرفشاری ریه (بوسنتان)، داروهای بیولوژیک به جز ریتوکسی مب، به طور مکانیزه دو ماه توسط ستاد سازمان تمدید پرونده های سایر داروها از جمله داروهای هموفیلی وسرطانی و … و تأیید جلسات بالاتر از سقف ماهانه همودیالیز (با بررسی پروتکل های ابلاغی، مستندات بارگذاری شده در سامانه تأیید خدمت و سایرضوابط)، دراختیار ادارات کل استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت اقدامات ویژه ای را برای بیمه شدگان اعمال کرد

بیمه سلامت اقدامات ویژه ای را برای بیمه شدگان اعمال کرد