مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 12:002020-02-28سياسي

بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و مادر قم وارد چرخه درمان کرونا می شوند


با توجه به رشد بیماری کرونا در استان قم لازم است تا بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و مادر به چرخه درمان اضافه شوند.

- قم - استاندار قم گفت: با توجه به رشد بیماری کرونا در استان قم لازم است تا بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و مادر به چرخه درمان اضافه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری جلسه ستاد ملی پیشگیری به صورت ویدئو کنفرانس با ریاست معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت و درمان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه وضعیت استان قم برای مقابله با این ویروس و اقداماتی که در این راستا انجام شده است، گزارش شد.

وی با اشاره به مهمترین مسائلی که در این جلسه مطرح شد، بیان کرد: متأسفانه در شرایطی مواجهیم که رشد و اوج گیری بستری شدن همشهریان را در مراکز درمانی شاهد هستیم و در این شرایط در حال پیگیری هستیم تا بیمارستان های امیرالمومنین (ع) و بیمارستان مادر را به چرخه پذیرش بیماران استان قم وارد کنیم.

استاندار قم با اشاره به وضعیت بیمارستان هایی که بیماران مبتلا به کرونا ویروس را پذیرش می کنند، گفت: بیمارانی که به این ویروس مبتلا شده اند در بیمارستان های کامکار، فرقانی و علی بن ابی طالب (ع) و بیمارستان امام رضا (ع) بستری شدند که با توجه به وضعیت پیش رونده ای که در انتشار این بیماری وجود دارد به ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و مادر قم وارد چرخه درمان کرونا می شوند

بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و مادر قم وارد چرخه درمان کرونا می شوند