مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-28پزشكي

استقرار دو تیم دیده ور سلامت در مرز برای مقابله با ورود ویروس کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در پایانه مسافربری مرزی و بازارچه مرزی ماهیرود دو تیم سلامت مستقر شده اند و به کسانی که مشکوک به این بیماری باشند، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در پایانه مسافربری مرزی و بازارچه مرزی ماهیرود دو تیم سلامت مستقر شده اند و به کسانی که مشکوک به این بیماری باشند، اجازه ورود به کشور داده نمی شود.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز جمعه 9 اسفند در پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند، اظهار کرد: قدرت سرایت ویروس کرونا بالاست و این ویروس مدت طولانی در محیط باقی می ماند و به همین دلیل است که بیماری به سهولت از افراد به یکدیگر منتقل می شود.

وی با بیان اینکه میزان از بین برندگی کرونا از سایر ویروس های مشابه کمتر است، افزود: این بیماری علائمی مانند تب، سرفه و تنگی نفس ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه 80 تا 85 درصد افرادی که به کرونا مبتلا می شوند دچار علائم خفیفی می شوند که با استراحت در منزل بهبود می یابند، اظهار کرد: حدود 15 درصد از بیماران دچار علائم شدیدتر هستند که ممکن است نیاز به بستری در بیمارستان پیدا کنند و از این موارد نیز پنج درصد نیاز به بستری در بخش های ویژه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دو تیم دیده ور سلامت در مرز برای مقابله با ورود ویروس کرونا

استقرار دو تیم دیده ور سلامت در مرز برای مقابله با ورود ویروس کرونا