مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-28سياسي

بسیج امکانات مردم و مسئولان جنوب شرق تهران برای مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از نخستین روزهای انتشار خبر مربوط به شیوع ویروس کرونا در کشور، ستادهای مقابله با این بیماری در شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت تشکیل شد تا با بسیج امکانات و آگاهی بخشی به مردم، از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

پنج بیمارستان شهید مفتح و شهدای 15 خرداد ورامین، زعیم و شهدای پاکدشت و شهید ستاری قرچک با ارائه آموزش های لازم به پرسنل و تجهیز بیمارستان به وسایل مورد نیاز، آماده خدمت رسانی به مراجعین و افراد مشکوک به ابتلای به بیماری کرونا شدند هر چند که به گفته مسئولان در این چهار شهرستان تاکنون حتی یک مورد مشکوک ابتلا به این بیماری مشاهده و گزارش نشده است.

فعالیت واحدهای تولید کننده لوازم بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک در شهرک های صنعتی سالاریه ورامین به سه شیفت افزایش یافت و مسئولان این شهرستان ها با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صمت استان تهران با صدور مجوزهای موقت، نسبت به تغییر خط تولید این واحدها به سمت مواد مورد نیاز برای مقابله با بیماری کرونا اقدام کردند.

هم اکنون فعالیت کلیه قلیان سراها، رستوران ها و تالارهای پذیرایی به منظور جلوگیری از اجتماع مردم و شیوع ویروس کرونا ممنوع شده و بسیاری از مردم به صورت داوطلبانه مراسم ترحیم و جشن های ازدواج خود را تعطیل و به ایام دیگری موکول کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات مردم و مسئولان جنوب شرق تهران برای مقابله با کرونا

بسیج امکانات مردم و مسئولان جنوب شرق تهران برای مقابله با کرونا