مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-28سياسي

تلاش برای ورود بیمارستان مادر و امیرالمومنین به مدار پذیرش بیماران کرونا


استاندار قم با بیان اینکه در شرایط کنونی با اوج گیری بستری بیماران کرونا در بیمارستان ها مواجه هستیم گفت: در این شرایط بیمارستان های کامکار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگارانف با اشاره به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی پیشگیری با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت اظهار کرد: در این جلسه مسائل مبتلابه استان در خصوص کرونا ویروس گزارش شد و نیازمندی ها در زمینه پیشگیری از این بیماری مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار همکاری و همیاری شهروندان و رعایت بهداشت فردی و قرنطینه خانگی تصریح کرد: شهروندان باید بیشتر در خانه باقی مانده و غیر از موارد ضروری از منازل خارج نشوند.

استاندار قم با بیان اینکه در شرایط کنونی با اوج گیری بستری شهروندان در بیمارستان ها مواجه هستیم گفت: در این شرایط بیمارستان های کامکار، امام رضا، فرقانی و علی بن ابیطالب(ع) پذیرش بیماران کرونا را انجام می دهند و به دنبال این هستیم که بیمارستان های مادر و امیرالمومنین را وارد مدار پذیرش بیمار کنیم.

وی با اذعان به اینکه از نظر تولید ماسک و مواد ضدعفونی پیگیری خوبی صورت گرفته است افزود: دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای بسیج فداکارانه وارد این کار شدند و در کنار سایر نیروهای داوطلبانه پای کار آمدند تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ورود بیمارستان مادر و امیرالمومنین به مدار پذیرش بیماران کرونا

تلاش برای ورود بیمارستان مادر و امیرالمومنین به مدار پذیرش بیماران کرونا