مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-28سياسي

بیمارستان صحرایی مبتلایان به ویروس کرونا در قزوین برپا می شود


علی فخارسلیمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان از هفته آینده و در فاز نخست با ظرفیت 50 تخت آماده سازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر بیمارستان های مختلف استان از جمله شفا در تاکستان، امیرالمؤمنین در بویین زهرا، ولی عصر (عج) و شهدا در آبیک، ولایت و قدس در قزوین ارایه خدمات به بیماران مراجعه کننده را برعهده دارند و در صورت تشخیص و شناسایی قطعی، بیماران مبتلا به بیمارستان بوعلی، به عنوان مرکز معین در استان فرستاده می شوند.

به گفته فخارسلیمانی، بیمارستان صحرایی استان قزوین در همین هفته آماده می شود اما در صورت شرایط اضطراری و شناسایی تعداد بیشتر بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص نتیجه آزمایش سه بیمار مشکوک قزوینی به ویروس کرونا که روز گذشته آزمایش اولیه آنها مثبت بود، تصریح کرد: هنوز نتیجه قطعی آزمایش این بیماران مشخص نشده است.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: شهروندان ضمن حفظ آرامش و رعایت اصول بهداشتی، هرگونه اطلاع از آمار بیماران مبتلا را تنها از طریق اطلاعیه های وزارت بهداشت پیگیری کرده و به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی مبتلایان به ویروس کرونا در قزوین برپا می شود

بیمارستان صحرایی مبتلایان به ویروس کرونا در قزوین برپا می شود