مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:302020-02-28حوادث

وقتی گروه نام به ضدعفونی اماکن پرتردد بندرعباس می پردازد+فیلم


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: باهدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا معابر عمومی شهر بندرعباس در حال ضدعفونی است.

- وقتی گروه"نام" به ضدعفونی اماکن پرتردد بندرعباس می پردازد+فیلم ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: باهدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا معابر عمومی شهر بندرعباس در حال ضدعفونی است.

فرجام دانش در گفت وگو با ایسنا، افزود: باهدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا معابر عمومی شهر بندرعباس در حال ضدعفونی است که بدین منظور 500 نفر با عنوان نام(نجات امداد مردمی) در دو گروه شامل انتشار مطالب صحیح پیشگیری در مقابله با کرونا و گروه دیگر شامل امدادگران و داوطلبان سلامت با استفاده از ماشین آلات این سازمان و پمپ های سیار شهر بندرعباس را در ساعات پایانی شب ضدعفونی می کنند.

وی اظهار کرد: در کنار آن تیم های عملیات آتش نشانی بندرعباس در فعالیتی وسیع تر اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی شهر بندرعباس می کنند.

دانش بیان کرد: تاکنون بلوار سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان بهادر جنوبی، سه راه دلگشا، بازار مرکزی شهر، بازار ماهی فروشان، چهارراه نخل ناخدا، بلوار دانشگاه، بلوار مصطفی خمینی و دیگر مکان های عمومی و پرتردد شهر و ورودی مساجد ضدعفونی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گروه نام به ضدعفونی اماکن پرتردد بندرعباس می پردازد+فیلم

وقتی گروه نام به ضدعفونی اماکن پرتردد بندرعباس می پردازد+فیلم